کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد بیمه رایگان ۵ دهک اول درآمدی با هدف افزایش دسترسی به خدمات درمانی
سرخط خبرها

تداوم روند افزایش دما در خراسان رضوی تا اواسط هفته آینده (۳۰ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۱۳۲۷
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
تداوم روند افزایش دما در خراسان رضوی تا اواسط هفته آینده (۳۰ آذر ۱۴۰۲)
مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: افزایش دمای هوا در این استان تا روز‌های میانی هفته آینده و شروع فصل زمستان ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا مبشری در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: بر طبق پیش بینی‌های انجام شده، افزایش سرعت وزش باد در سطح استان خراسان رضوی از فردا، جمعه آغاز شده و تا روز دوشنبه هفته آینده تداوم دارد.

وی ادامه داد: وزش باد در نوار شمال شرقی و شرق استان خراسان رضوی به خصوص در شهرستان‌های سرخس، تربت جام و خواف رخ خواهد داد و بر همین اساس احتمال توفان، گرد و خاک و بروز خسارت در این نواحی پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: از روز شنبه تا صبح یکشنبه هفته آینده نیز بارش باران به صورت رگباری همراه با احتمال روان آب و آب گرفتگی در این استان قابل پیش‌بینی است، به طوریکه این بارش‌ها در نواحی غربی و در ارتفاعات و نواحی سردسیر خراسان رضوی به صورت برف و باران رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته نیشابور با کمینه دمای منفی ۶ درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند، همچنین بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

مبشری افزود: طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی ۲ تا ۹ درجه سلسیوس را به ثبت رسانده است و این در حالی است که امروز دمای هوای این شهر با سه درجه افزایش نسبت به روز گذشته در گرمترین ساعت به ۱۲ درجه سلسیوس و در سردترین ساعت با چهار درجه افزایش به ۲ درجه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->